onsdag 24 augusti 2016

The Raven Cycle får en fortsättning!

Jag har känt mig lite smådeppig ända sedan jag läste klart The Raven King som var den sista boken i The Raven Cycle av Maggie Stiefvater. Dels för att jag har älskat berättelsen och alla karaktärerna så himla mycket men även för att jag blev lite smått besviken på slutet. Det här gjorde dock min dag:


Vi har alltså tre böcker till att se fram emot med vår drömmare Ronan! Men jag antar att övriga karaktärer även kommer att spela en viss roll och att vi kan förvänta oss att få höra mer om Blue, Gansey och Adam. I vanliga fall brukar jag vara lite skeptisk mot spin-offs, men det här är ju nästan för bra för att vara sant! Förmodligen kommer första boken någon gång under 2018, men eftersom det är Stiefvater som är författaren så är jag säker på att det kommer vara värt väntan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar