lördag 9 januari 2016

Läs it Snow: wrapup

Som ni säkert redan vet var jag ju med i min första läs-a-lot någonsin runt jul och den andra omgången startade den 2:e januari. Eftersom båda omgångarna nu är slut tänkte jag därför visa er en liten wrapup över hur det gick!

Den första omgången startade den 25/12 och varade i 3 dagar och då hann jag med att läsa två böcker, Oceanen vid vägens slut av Neil Gaiman (219 s.) och Röd som blod av Salla Simukka (236 s.). Mer om den första omgången kan ni läsa här och här. Den andra omgången startade den 2/1 och varade i 4 dagar och temat var då böcker inköpta från nov. -15 och framåt, men jag eftersom jag hade både inlämning av grupparbete och tentaplugg samtidigt hann jag endast läsa en bok, nämligen Outtalat av Sarah Rees Brennan (333 s.). Mer ordentliga recensioner av böckerna kommer dyka upp på bloggen snart. 

Men även om jag inte hade så mycket tid att läsa den här perioden så var det ändå himla roligt att vara med och blir det fler läs-a-lots i framtiden så kommer jag säkert haka på igen. Så stort tack igen till Nelly Nellons bokblogg som anordnade det hela! :)


4 kommentarer:

  1. Kul! Jag missade denna totalt men jag lovar att va med nästa gång! Fin blogg du har! (fint namn med hihi)
    Kram Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag absolut du bör göra!
      Vad kul att höra, tack så mycket =)

      Radera
  2. Hej!

    Vad roligt att du vill vara med och tävla. Jag ville bara meddela att första och andra deltävlingen nu ligger uppe på bloggen så kika in och samla poäng :)

    Ha en fortsatt mysig måndag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag har absolut inte glömt det! Har bara skjutit upp det här med att faktiskt svara ^^
      Men jag har skickat in mina svar nu i alla fall så jag hoppas de har kommit fram.

      Radera