fredag 1 januari 2016

December 2015

Lästa böcker i december:
47. Saga vol. 5 - Brian K. Vaughan & Fiona Staples
46. Röd som blod - Salla Simukka
45. Oceanen vid vägens slut - Neil Gaiman
44. Howl's moving castle - Dianne Wynne Jones [omläsning]
43. Wytches vol. 1 - Scott Snyder



December blev en bra läsmånad för mig, jag hann med 5 böcker trots skola och julstök och var även med i min första läs-a-lot anordnad av Nelly på Nellons bokblogg. Dessutom var flera av böckerna jag läste riktigt bra! Både Wytches och Saga levde upp till förväntningarna och det var riktigt kul att läsa om Howl's moving castle som var precis lika mysig som jag mindes, men den absoluta favoriten för december blev:


Nu ska jag börja rota igenom bokhyllan för böcker som passar temat för 2:a omgången av Läs it Snow, böcker inköpta från november -15 och framåt, som börjar imorgon :)

2 kommentarer:

  1. Där var inget jag hade läst men jag är lite nyfiken på Salla Simukkas serie. Det lär inte bli av än på ett tag dock!

    SvaraRadera
  2. Åh är så pepp på att läsa saga vol 5! Är först i kön på bibblan men har inte fått den än. Kul att du gillade Gaimans också, den har jag haft ögonen på länge :)

    SvaraRadera