söndag 27 september 2015

Födelsdagstävling!


Nu i helgen fyller bokbloggen år! Igår för 5 år sedan lade jag upp mitt allra första inlägg och även om jag inte alltid är den mest regelbundna bloggaren så tycker jag fortfarande att det är riktigt roligt och givande. Så stort tack till alla andra fina bokbloggare där ute och ett extra stort tack till er som läst min blogg =)

För att fira ordentligt tänkte jag därför ha en födelesedagstävling och det ni har chansen att vinna är ett presentkort hos Adlibris för 200 kr! Allt ni behöver göra för att vara med och tävla är att lämna en kommentar till det här inlägget och skriva er email-adress. Ifall ni även tipsar om tävlingen på er egen blogg, facebook eller liknande så får ni en extra lott. 

Deadline för tävlingen är den 9:e oktober kl 23.59. Lycka till! 

16 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Jag vill givetvis vara med i tävlingen :)
    boktycke[at]gmail.com

    SvaraRadera
  2. Åh, gud vad kul att du har bloggat i 5 år!!! Det är verkligen imponerade - stort grattis! Vill gärna vara med i tävlingen, dolasbokblogg@hotmail.se


    SvaraRadera
  3. Shit 5 år är imponerande =) Vad kul och grattis grattis!

    Såklart vill man vara med, har massa kul i adlibris-korgen som väntar på mig!

    min mail är: miriam.tisander @ gmail.com

    SvaraRadera
  4. Grattis! :)
    Jag är gärna i med tävlingen, min mail: vargnattsbokhylla@hotmail.se

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott på bloggfödelsedagen! :)
    Är gärna med i tävlingen, min mail är bokordet@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Grattis bloggen!
    Jag vill vara med i tävlingen, min mail: sofie.tiger@hotmail.com

    Sofies bokblogg

    SvaraRadera
  7. Grattis! :)

    Jag är jättegärna med i tävlingen!
    Min mail: bokintresse@gmail.com
    Jag har spridit på twitter! @bokintresse

    SvaraRadera
  8. Åh vad roligt, grattis! :D
    Jag är gärna med i tävlingen. :)
    annanykom@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Grattis =)
    Är självklart med i tävlingen och har tipsat om den på min blogg:
    http://booktwin.blogspot.se/2015/10/tips-om-tavling.html

    Min mail är: daniella.andersen@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Grattis! Jag vill gärna vara med. :) boksmurfen1@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Grattis! Skrev om tävlingen på min blogg för flera dagar sedan men glömde helt bort att skriva och berätta att jag ville vara med :D Här skrev jag om tävlingen: http://ett-liv-med-canon.bloggplatsen.se/2015/09/29/11188798-tavling/

    Min mail: linn04@live.com

    SvaraRadera
  12. Grattis!! :)
    Jag är gärna med och har tipsat om tävlingen här:
    https://twitter.com/elinh942/status/650667570958307328

    elin.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  13. Grattis! Jag är absolut med och tipsar om tävlingen här: http://marklarsbooks.blogg.se/2015/october/tavlingstips.html

    e.backeby@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Stort grattis! jag är med!
    bamtycker@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Åh vad roligt! Grattis, 5 år är imponernade! :)

    Självklart vill jag vara med och tävla om ett så fint pris! min mail är bokparadiset@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Åh, stort grattis!! :)
    Och självklart vill jag vara med och tävla. Min email är: nordinandersson.petra[at]gmail.com och jag har tipsat om tävlingen på twitter; https://twitter.com/PetrasBokblogg/status/652386584898203648

    SvaraRadera