tisdag 14 april 2015

Mitt bokbytarpaket har kommit!

Idag fick jag en avi från Posten och jag rusade ner till affären direkt för att hämta mitt paket från bokbytet som ni ser här nedan: 



Kära hemliga bokvän, har vi träffats tidigare? För det här paketet passade mig perfekt! 
Det allra första som jag lade märke till när jag öppnade paketet var att hela paketet luktade te. Det visade sig vara en Gävleblandning med bl.a. björnbär, apelsin och citron som jag ser fram emot att prova snart och som även var ledtråden till vem min bokvän är. När det gäller det ätbara så innehöll mitt paket även mörk choklad (mums!), en jättesöt klubba och en strut med knäck.

Dessutom fick jag två fina bokmärken vilket jag blev väldigt glad för! Har lyckats förlägga de flesta av mina andra bokmärken så det var verkligen välbehövt (och motiv på söta djur är ju såklart aldrig fel!).

Böckerna som jag fick var Throne of Glass av Sarah J. Maas, som jag har velat läsa länge, och Althea & Oliver av Cristina Moracho som jag inte har hört talas om tidigare men som verkar väldigt intressant. Älskar överraskningar och det ska bli kul att läsa en bok som jag förmodligen inte hade hittat på egen hand.

Så tusen tack för paketet! Det här gjorde min dag och jag blev jätteglad för allt fint som du hittat till mig. Kände mig verkligen som ett barn på julafton :) Stort tack även till Boklusen som arrangerat det hela, jag kommer definitivt att vara med om det blir fler bokbyten i framtiden.

När det gäller vem min hemliga bokvän är så är jag inte helt säker, men jag tror att det kan vara Bokstaden. Har jag rätt eller är jag helt ute och cyklar? Du får gärna stilla min nyfikenhet och ge dig till känna i kommentarerna. Min hemliga bokvän visade sig vara Cinnamon Books, stort tack igen! :)

2 kommentarer:

  1. Du var ute och cyklade ;) Paketet är från mig. Vad kul att du gillade det.

    SvaraRadera
  2. Så roligt med såna här grejer, tycker jag! Jättefint paket. :)

    Jag har taggat dig i Liebsters Award, om du vill göra den. :)
    http://bokbabblaren.blogspot.se/2015/04/liebster-award.html

    SvaraRadera