måndag 3 februari 2014

Januari 2014

Jag har aldrig haft någon form av månadsrapport över min läsning här på bloggen (med undantag på sommaren) men tänkte att det kunde vara dags att prova det!

Det här är nog även första gången som jag faktiskt har läst fler böcker än vad jag hunnit recensera, men jag lovar att lägga upp recensioner för Sharp objects och Divergent så snart som möjligt. Annars så känns det som att jag har fått en bra start på det nya året och jag har verkligen haft läslust vilket känns riktigt härligt! Hur har det gått för er själva? :)

Lästa böcker i januari:
5. Divergent - Veronica Roth
4. Sharp objects - Gillian Flynn
3. Locke & Key 2: Head Games - Joe Hill & Gabriel Rodriguez
2. The Raven Cycle 1 - The Raven boys - Maggie Stiefvater
1. Fractured - Teri Terry

Kaostumaningen: 3 böcker avklarade

Jag är faktiskt väldigt nöjd med alla böcker som jag läste den här månaden och ingen av dem har varit dålig. Men månadens favorit blir nog ändå:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar