tisdag 4 februari 2014

and so the story continues


Jag har inte skrivit så mycket om böckerna eller serien här på bloggen, men jag är ett STORT Game of Thrones-fan. Karaktärerna, stämningen, intrigen... det är helt enkelt en nästintill perfekt fantasyserie. Som den 22-åriga stenåldersmänniskan jag är följer jag serien på SVT vilket även innebär att jag har varit tvungen att slå händerna för öronen mer än ett par gånger eftersom nästan alla redan har sett avsnitten på Internet istället. Men igår började äntligen säsong 3 och nu går det att se dem kl 22 varje måndag eller härSVT Play! :D

3 kommentarer:

  1. Själv har jag inte börjat med serien än, varken TV eller böckerna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag att du borde göra snart! Tur att jag inte har spoilat något om serien i bloggen då ^^

      Radera
  2. Åh, jag ÄLSKAR Game of Thrones och böckerna! <3 Det händer en del stora grejer i säsong 3 och även säsong 4, som är andra delen av bok tre. :)

    SvaraRadera