måndag 9 juli 2012

tekniskt oteknisk

Först och främst, nej jag har inte dött. Jag har däremot lyckats paja min laptop. Vilket kan ses som en bedrift i sig med tanke på att jag knappt använder den till mycket mer än att skriva uppsatser och slösurfa :P Otekniska lilla jag har alltså jobbat på att försöka rädda så mycket som möjligt från den för att se om det går att få liv i den igen... vilket har tagit lite tid. Under tiden har jag inte riktigt haft tålamod till att blogga från mobilen, men direkt jag är klar med datorn lovar jag att bombardera bloggen med inlägg ^^ 

Brb!

2 kommentarer:

  1. Det är skitjobbigt när datorn strular. Gäller verkligen att ha backup när det gäller viktiga filer! Men bra att du är på g igen :)

    SvaraRadera
  2. SV; Tack! Jo det kanske jag borde göra! :)

    SvaraRadera