fredag 20 juli 2012

Nytt i brevlådan - 5

I förra veckan var jag med i en tävling om Matchad av Ally Condie hos Unga Böcker som nu ramlade ner i brevlådan. Tusen tack igen! Har hört mycket gott om boken så det ska bli spännande läsning =)

Sedan så är ju jag även en av de få bokbloggarna som inte har läst Jellicoe Road av Melina Marchetta. För ett tag sedan var jag därför med i en tävling på Bokhora och lyckades vinna det här fina svenska exemplaret. Ska bli intressant att se om den lever upp till hypen!

5 kommentarer:

  1. Haha helt otroligt hur många tävlingar du vinner! Tycker varje gång jag ser att nån vinnare till nån tävling avslöjas så är det du =)

    Grattis!
    Båda de böckerna vill jag med läsa någon dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag har aldrig haft tur i tävlingar förr så jag vet inte heller vad det beror på ^^ haha

      Radera
  2. Vilket fint paket! Älskar sån där lite retro-känsla!

    Matchad har jag haft lite koll på. Och sen älskar jag omslaget till Jellicoe Road!

    Grattis till vinsterna ! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis! Frimärkena är ju oxå hur underbara som helst :)

      Radera
  3. Härligt, Jellicoe Road är riktigt bra!

    SV: Tack :D

    SvaraRadera