torsdag 10 maj 2012

you feelin' lucky punk?

Nu tycker jag att det är dags för lite tävlingstips igen! =)

Hos Swedish Zombie lottar dem nu ut Själlös av Gail Garringer. Lite viktoriansk fantasy, steampunk, vampyrer, varulvar... kan ju inte vara så fel? ;)

Bokhora lottar ut ett signerat ex av Silvia Avallones Stål. Inte riktigt vad jag brukar läsa men efter 2 väldigt positiva recensioner så är jag nu väldigt nyfiken på de två tonårstjejerna i Toscana.

Ett bokpaket som bl.a. innehåller den svenska översättningen av Jellico Road går nu att vinnas hos Eli läser och skriver. Jag har funderat ganska länge på att läsa den boken, men om jag ska vara ärlig så är jag nog mest nyfiken på de "hemliga ingredienserna" ^^

Sist men inte minst håller Rabén och Sjögren en tävling om Aidan Chambers Tullbron!

Lycka till! =)


Edit: Jag var tydligen lite sen med att tipsa er om Bokhoras tävling... eftersom den avslutades 5 minuter efter mitt inlägg, I'm sorry ^^

1 kommentar:

  1. Kika gärna in på min blogg och se min bookhaul! :)

    SvaraRadera