måndagen den 23:e april 2012

Fler tävlingar på G!

Det har skrivits en hel del om Jenny Milewskis debut med skräckromanen Skalpelldansen och Swedish Zombie håller nu en utlottning av boken. Klicka här för att komma till utlottningen och här för att läsa en mycket intressant och läsvärd intervju som Jonny hade med författaren!

Jag lyckades inte vinna ett exemplar av Rör mig inte! hos Boktycke *sad face* och eftersom jag tycker vi alla förtjänar en andra chans så vill jag tipsa om att Beroende av böcker håller en utlottning av samma bok för tillfället!

Ifall ni är sugna på lite mer skräck- och fantasyfria ungdomsböcker så bör ni istället kika in hos Felicias boktips som lottar ut En sån där vidrig bok där mamman dör

Lycka till allihopa! =)

3 kommentarer:

  1. Du är utmanad av mig ;)!

    http://schitzo-cookie.blogspot.se/2012/04/11-kluriga-och-inte-helt-bokrelaterade.html

    SvaraRadera
  2. Du har en utmaning att hämta hos mig :D

    SvaraRadera