torsdag 5 april 2012

bättre sent än aldrig eller?

Har precis skaffat ett Goodreads-konto! Ganska sent men eftersom jag tidigare har använt en svensk variant (detta var innan jag började blogga, minns inte ens vad sidan heter) som tyvärr var väldigt tråkig så har jag känt mig skeptisk. 

Men Goodreads visade sig bli en väldigt positiv överraskning, särskilt praktisk är den för att få tiden att gå nu när man ligger här hemma och har fått feber.

Heter Cilia förresten (duuh) och har ni det själva får ni gärna skriva vad ni heter! :)

2 kommentarer:

  1. Bra gjort! Det är stööört beroendeframkallande ^^
    Snart har du en lista på nästan 300 böcker i din "to be read"lista :P

    Krya på dig förresten!

    SvaraRadera
  2. Skaffade faktiskt det häromdagen också :) Vet dock inte hur man ser användarnamnet för när jag tittar står det bara mitt förnamn och efternamn?

    SvaraRadera