onsdag 14 mars 2012

Nytt i brevlådan - 4

Jag skulle inte köpa fler böcker på rean men sen fick jag ett litet infall på Adlibris och det här är nog det största antal böcker jag någonsin handlat på en och samma gång. Lite jobbigt att bära hem från Posten kan jag lugnt säga :)

Inne i paketet gömmer sig:
Äventyrsklassiker (box med 6 böcker)
Svärdets makt - George R.R. Martin
Tithe - Holly Black
Valiant - Holly Black
Ironside - Holly Black
Jag fick även hem vinsten från Schitzo-Cookies tävling idag. Världens sötaste kort fick jag med också, tack så mycket för tävlingen Miriam! :)

7 kommentarer:

  1. Vilka böcker blev det?

    SvaraRadera
  2. Har skrivit in det i inlägget nu! :)

    SvaraRadera
  3. Nice!! Vad kul! Borde också läsa ngt av Holly Black!

    SvaraRadera
  4. Ja det tycker jag absolut du ska göra! :) Hennes nya trilogi "Berörarna" (första boken "Den vita katten") är helt underbara!

    SvaraRadera
  5. Svar
    1. Ja riktigt härligt! Verkligen astungt att släpa med sig hem dock ^^

      Radera