fredag 23 mars 2012

fredagsenkät

JUST NU…
… läser jag: För evigt av Maggie Stiefvater. Har kommit cirka 100 sidor in i boken och trots all ångest från Sam och Cole så är jag riktigt imponerad!
… väntar jag: På att det ska bli lördagskväll så att jag äntligen får se Hungerspelen på bio :D
… lyssnar jag på: Albumet Secret symphony av Katie Melua 
… tittar jag på: Game of Thrones och Äkta människor! Två riktigt bra serier, är mest positivt överraskad av Äkta människor. Det är första gången på länge som en svensk serie verkligen lyckats blow my socks off.
… är jag nyfiken på: Hungerspelens soundtrack, musiken skapar känslan, så är det bara :)


Enkäten hittade jag hos Dark Places!

2 kommentarer:

  1. Vilket sammanträffande, jag läser också forever, fast på engelska. Och jag väntar också på att det ska bli lördag kväll så att man kan få se den där efterlängtade filmen.

    SvaraRadera
  2. Hehe ja det var ju ett lite roligt sammanträffande :D Hoppas att filmen kommer leva upp till förväntningarna!

    SvaraRadera