fredag 10 februari 2012

eine kleine fredagsenkät

Vad läser du just nu?
Jag läser ganska många böcker samtidigt (som ni bl.a. kan se här till vänster). Idag började jag även läsa Bones of faerie av Janni Lee Simner som är en av mina hyllvärmare
Bokens första mening
”I had a sister once.”
Hur fick du tag på boken (köpt/lånat, etc)?
Jag köpte den förra året på Bokus :)
Vad tycker du så här långt?
Jag har kommit 70 sidor in i boken och än så länge är den väldigt spännande. Det är dock väldigt svårt att veta hur berättelsen ska utvecklas, men läsningen har börjat bra i alla fall. 
Vad tänker du läsa sedan?
Jag tror jag ska försöka läsa ut Arvtagaren av Christopher Paolini först eftersom jag måste lämna tillbaka den till biblioteket snart. 

PS. Hittade enkäten hos Dark Places! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar