lördag 25 februari 2012

29 + 49 + 79 = bokrea

Imorse gjorde jag mina första, och de blir möjligtvis också mina sista, bokfynd på Bokia i Malmö. Jag har inte blivit så imponerad av utbudet, varken i de fysiska butikerna eller på nätet, eftersom jag inte har hittat så många bra fantasyböcker och liknande som jag tycker om att läsa. Men på Bokia finns där i alla fall en uppsjö av kända deckare, biografier och matböcker så det beror ju på vad man letar efter. Vid närmare eftertanke borde jag kanske egentligen gå till Science fiction-bokhandeln och leta där istället. Får väl se till att kolla in deras utbud också ^^ 

Mina köp
Boktjuven älskar jag verkligen och jag har stått och velat flera gånger om jag ska köpa den eller inte. När jag nu hittade den inbundna versionen för 49 kr så var det därför inget snack om saken :)

Stolthet och fördom och zombier har jag också redan läst för ett par år sedan och det är en väldigt rolig bok som det ska bli kul att läsa om.

Gargoylen av Andrew Davidson har fått ett par fina recensioner så vi får väl se om jag också tycker den är lika bra, billig var den i alla fall!

3 kommentarer:

  1. är allt bra med dig? :)

    missa inte min utlottning av 3 presentkort :) http://ninnisscraping.blogspot.com/2012/02/vinn-presentkort.html

    SvaraRadera
  2. Har precis gjort en bokvideo, skulle vara snällt om du kommenterade vad du tyckte och ge gärna tips på hur jag kan bli bättre! :)

    SvaraRadera
  3. Absolut! Tar en titt lite senare :)

    SvaraRadera