lördag 31 december 2011

the end of 30 days of books

Eftersom jag är bortrest och inte har tillgång till Internet hela tiden så har jag haft de flesta svaren från 30 days of books förprogrammerade vilket har fungerat väldigt bra. Det enda problemet jag fick var att inlägget för dag 14 av någon mystisk anledning hoppades över. Därför kommer här ett 2 veckor försenat svar, så ni kan väl bara låtsats att det egentligen är dagen efter Lucia idag. För min skull? ^^

Day 14 - Favorite book of your favorite writer
Hm... min favoritbok av Holly Black? Tuff fråga eftersom jag tycker om dem alla. Men Valiant ur A Modern Faerie Tale-serien är en av mina favoriter eftersom jag älskar att läsa om hur Val rymmer till New York och träffar hemlösa ungdomar som visar henne en helt annan värld av monster och älvor.

Även Red Glove som är andra boken i The Curseworkers är väldigt bra och jag längtar efter sista boken Black Heart som ska komma ut i mars :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar