måndag 26 september 2011

bokshopping

Jag är en trogen bibliotekslånare och köper därför väldigt sällan böcker (eller kanske ofta jämfört med en medelsvensson men lite för en bokbloggare) men det finns alltså undantag. Som igår när jag hade 20 % rabatt på Akademibokhandeln :) Böckerna som fick följa med mig hem var:

Kampen om järntronen - G. R. R. Martin (Eftersom jag aldrig lyckas läsa klart hela serien så är det väl lika bra att köpa hem böckerna så jag sätter lite press på mig själv)

Emma - Jane Austen (För att den hade ett fint, lite tygaktigt omslag, punkt slut)

3 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att höra vad du tycker om översättningen på Game of thrones ^^

    SvaraRadera
  2. Kom på att det ju var DU som skrev om det på min blogg.. så det vet jag ju redan >.<

    SvaraRadera
  3. Hehe ^^ Men jag kommer nog ändå skriva mer om serien i sin helhet när jag läst klart dem :)

    SvaraRadera