torsdag 15 september 2011

20 snabba

Jag är 99 % säker på att den här enkäten ursprungligen kommer ifrån enligt O, men hursomhelst kommer mina svar här i alla fall :) 

Morgonpigg eller nattuggla? Det skiftar, men för tillfället är jag mer pigg på morgonen ^^
Bibliotek eller bokhandel?
Adlibris eller Bokus?
Ljudbok eller e-bok?
Inbunden eller pocket? Inbunden hemma, pocket ifall jag måste bära med mig den nånstans ;)
Vampyrer eller zombies? Ugh, vill inte välja. Men jag har haft min kärlek till vampyrer sen mellanstadiet.
Camilla Läckberg eller Jan Guillou? Känner mig dock ganska trött på båda för tillfället...
En i taget eller slalomläsning?
Bokmärke eller hundöra? Jag är väldigt försiktig med mina böcker, det är allt jag säger ^^
Chips eller choklad?
Biografier eller memoarer?
Skräck eller chick litt?
Boken eller filmen? Någon som valde filmen? ;)
Twitter eller Facebook?
Strindberg eller Heidenstam?
Kokbok eller bakbok? Jag behöver inte kokbok för att laga mat, men utan bakbok blir det kaos ^^
Te eller kaffe?
Rött eller vitt?
Boklördag eller ViLäser? Ingen aning, Sydsvenskans B-del FTW! ;)
Man Booker Prize eller Augustpriset?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar