tisdag 30 augusti 2011

Tre På Tre

Ni vet när man åter och åter igen får höra så sjukt bra saker om en bok/serie och man hela tiden tänker att "oh, den måste jag läsa" men sen faktiskt aldrig kommer till skott? Eller så kanske det bara är jag som är ovanligt seeeg. Hur som helst har jag blivit rekommenderad Joe Abercrombies The First Law-trilogin så många gånger nu att jag själv börjar rekommendera den till andra utan att ens ha läst en enda sida. Dåligt tycker jag.

Jag tänker därför ta mig an Pocketlovers utmaning Tre på tre och läsa en trilogi på 3 månader med början i september! Tre böcker på tre månader, pfft borde bli lätt. Känns bra med en spark i rumpan för att komma igång dock ;)



3 kommentarer:

  1. Vad kul att du vill vara med! Har lagt till dig på listan nu :-)

    SvaraRadera
  2. Har ingen koll vad serien handlar om, men känner igen författaren och har sett att hans böcker blivit skriva om på många bloggar. Måste kolla upp!

    SvaraRadera