onsdag 29 juni 2011

sommarpratare

Lyssnade klart på min första sommarpratare för ett par minuter sen! Fick höra igår att Timbuktu (Jason Diakité) skulle prata idag på P1 och mina enda tankar var att jag måste, måste, måste lyssna! 

Hade dock lite svårt att lista ut vilken tid han skulle prata och det blev en del missförstånd med mamma imorse när jag frågade efter tiden då sommar-pratarna börjar och hon hörde det som morgonpratarna...

Men det löste sig till slut och jag klarade av att sitta stilla och lyssna på honom prata medan jag tänkte att jag gärna skulle lyssna på en ljudbok med hans röst.
Det var intressant att höra honom berätta mer om sin uppväxt och vart han fick artistnamnet Timbuktu ifrån. Borde kanske lyssna på fler sommarpratare? 1,5 h känns långt men det gick ju himla fort ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar