måndag 24 januari 2011

tålmodigt *host* väntande...

Jag har kommit till insikten att jag nog är lite självplågande när det gäller vilka böcker jag läser ^^ Eller så har jag bara extrem otur. Jag har nämligen en tendens att fastna för serier, som innebär väntan, väntan och mer väntan...

Men här är i alla fall 5 böcker som jag ser fram emot som faktiskt ska komma ut det här året :)

Det viskande barnet av Mårten Sandén.
18 mars

Första boken här.






The Curse Workers 2 - Red Glove
av Holly Black
5 april

Första boken här.
Aurora av Julie Bertagna
3 juli

Sista boken i en trilogi, de tidigare böckerna är Exodus & Zenith.








Fortsättningen på Skuggvarelser och Blodets röst av Magnus Nordin.
Har hört rykten om att det ska komma ytterligare en bok *håller tummarna*

Abarat 3 - Absolute Midnight
av Clive Barker
September

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar